måndag 9 maj 2011

Sol, grillning och värme...

Ja solen och värmen har ju dominerat helgen och det har varit så jäkla skönt....
I fredags när jag kom hem från jobbet så satte jag mig på altan med ett jättegott rosé vin mmm och bara njöt av värmen....
I lördags åkte vi ut till mamsen och papsen och tog en fika och sen va det bara en härlig hemmakväll med mycket skratt som gällde...
I går var vi över till våra bästaste vänner N och R och käkade grillat och det va ju bara sååååå jäkla gott...vi avslutade kvällen med lite mys hemma...

Idag är det jobb som gäller, Emelie åker till sin pappa och kommer vara borta två veckor fast vi vet ju hur det brukar sluta hahaha, Patric ska idag träna för första gången på 1,5 vecka så det blir till att tejpa hans finger ordentligt...annars händer nog inte så jättemycket hos oss ;o)

Ta hand om er i det fina vädret
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Vilken najsig helg, toppen väder och godmat tillsammans med goda vänner is da shit;)

Hoppas Patriks finger håller nu, är det inte lite tidigt att träna redan?? Hönsmamma, JAG??? näää då;)

Kramkram

C´s sa...

Ja helgen va kanon, hoppas det fina vädret håller i sig nu....

Hahaha försök och säg det till honom....jag fick tejpa fingret till ett litet paket och det höll yiiiiiippi...så en lyckligare kille va det längesen jag såg hemma....

Kraaaaam