onsdag 11 maj 2011

Säljes!!!


Säljer mina 5+1 dynor som är gröna och inte blå men annars identiska med den på bilden...vi har använt dom under 2 säsonger så dom är inte sprillans nya...anledningen till att jag skriver 5+1 är för att jag tar bara betalt för 5 eftersom det finns en liten reva i en av dom på ca 5 cm...
Pris: 400 kr
Ring eller skriv bland kommentarerna om ni är intresserade först till kvarn gäller...avhämtas så fort som möjligt eftersom vi snart ska flytta så vill jag slippa ta dom med oss...

Kramar på er i solskenet
Cina

2 kommentarer:

Anonym sa...

VA?????????????

Ska ni flytta?? VART, varför har man inte hört något om det???

Berätta.

Tyvärr vill jag inte ha dynorna, har redan, men BERÄTTA om flytten.

Kraaaaaaaaaaaam en oinloggad Sabina

C´s sa...

Ja vi ska flytta tyvärr det är för dyrt att bo i rosers vi har ju en hyra på 10,500 kr varje månad så M sa upp lgh....men vet inte ännu vart vi ska ta vägen så just nu har jag panik, sista juni ska vi flytta så ev måste jag flytta hem till mamma och pappa igen eller lillebror....Ja så vet du någon som vill hyra ut sin lgh eller hus kan du höra av dig...

Kraaaaaam