tisdag 17 maj 2011

Ojoj

Ja det kan man säga, helgen gick i ett rasande tempo med besök i fredags av våra vänner där vi hann spela lite spel och skratta och bara vara sååå mysigt... I lördags fyllde min älskade pappa år så då var det middag och firande med familjen... I söndags åkte vi ut till mina päron igen för att hjälpa till att såga upp några träd och käka ännu mer middag...

Igår var det en jooooobbig måndag för mig kan jag säga, man ska INTE åka på magsjuka när man gjort en gbp op kan jag säga hej och hå va kramper jag hade i magen... På kvällen åkte Patric på ett migrän anfall på träningen så vi mådde väl sisådär kan jag säga men Mike va det full rulle på ;o)

Idag är jag på jobbet och det är redan full rulle, i eftermiddag är det utvecklingssamtal för P och sen blir det en lugn kväll...förhoppningsvis hinner jag rensa lite och packa en massa...måste bara hämta lite kartonger först *suck* ja ja det blir nog bra det här...

Nej nu får ni jobba på lite för det ska jag göra!!!
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Varför blir jag inte förvånad över er fulla helg;) hehehe.

Du trust me, jag vet precis hur det är att spy spy spy och vara gbp op. Oskönt, obra, å fruktansvärt okul!! Blääää.

Hoppas du och Patrik kryat på er nu.

Kramkramkram

C´s sa...

Hahaha nja ibland kan vi ju överraska även om det typ aldrig händer men i alla fall...
Bläää för att må illa men vi mår så jäkla bra nu igen så det där gick över fort...

Kram