tisdag 24 maj 2011

Helgen i bilder!!!

Eller nu ska jag inte lova för mycket men någon bild kanske jag kan bjuda på....

Fredag började med jobb för oss bägge två, sen va det middag med den nya fina grillen som till slut efter mycket om och men vart en Weber OneTouch i härligt slajmgrön färg ;o)eller vad tycker ni????
På kvällen kom N och R över och käkade och bara tog det lungt, på lördagen va vi äntligen ut till J och K som vi inte varit ut till på hmm 1,5 år tror jag *skäms* ja ja hur som helst vart det ju hur bra som helst....vi käkade och kacklade som små höns fram till morgontimmarna....

I söndags var det då äntligen dags att inviga söndagsrosé med lillebror och det gjorde vi med råge kan jag säga, vi satt ute på deras altan och hade det jäkligt skönt...

Igår var jag ensam ett tag och det var helt underbart kan jag säga, tog reda på lite tvätt och rensade bland mina urväxta kläder som svägerskan ska få...

Ikväll blir det mer fart än igår för det är öppethus i P´s skola så dit ska jag och titta på utställning och lyssna på P som ska hålla ett föredrag ;o) om vad vet jag dock inte hehe

I morgon blir det till att jobba över och sen torsdag har P fotbollsmatch så den här veckan kommer jag inte vara hemma speciellt mycket på kvällarna men det är sällan det är så....

Nu ska jag försöka få något gjort här
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Låter som en najs helg. Dock bara med EN bild, var beredd för värsta bildmaratonet;) hehehe.
Snygg grill tycker jag.

Men du söndagsrosé är det verkligen bra, varför inte ta lördagsrosé ist?? Så att man kan dricka hur MYCKET man vill utan att behöva tänka på jobbet;D hehe.

Kramkram

C´s sa...

Hahaha ja hittade inte några braiga bilder men det kommer i nästa inlägg hoppas jag...

Nja nu behöver man ju inte dricka så jätte mycket utan ett glas funkar, mest bara att avsluta helgen faktiskt....

Kramkram