onsdag 18 maj 2011

Fooodfixaren

Nu är jag i farten igen eller ja va i går i alla fall....
Vad sägs om pytt i panna och ägg jo det tyckte familjen lät jättegott så vips hade jag trollat ihop det (nej det är inte svårt) och receptet är: Börja med att klippa upp påsen, sätt på en stoooor panna och glöm för bövelen inte att sätta på spisen, släng i ett par matskedar smör eller ja ta lite som det passar, sen häller du i påsen i den varma pannan och går ut på altan och tar en cigg och pratar i telefon sen märker du när det är klart och det är när brandvarnaren ringer....Smaklig måltid


Känner att jag börjar bli lite trött av att laga mat så ikväll får Mike ta över rodret så jag får vila EEEEEEEEEN dag i alla fall *phu*

Dags för jobb!!!
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

MOhahahahaaha vilket braigt recept, ja förutom ciggen på altanen då. (Jag trodde du hade slutat)

Låter bra att låta Mike ta över i dag tycker jag hehehe.

Jag å killarna är ensamma idag å imorgon så jag funderar på att låta tingvalla pizzeria göra jobbet ikväll ;) Smart va;D

Ha en fin dag på jobbet.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Ähjomenasså jag har slutat eller ja slutar lite då och då kan man säga hehe

Hahaha ja han får nog göra jobbet idag...fast det är klart när du säger pizza hmmm det kan ju vara en idé....mmm tål och tänkas på helt klart!!!!

Hoppas din dag också blir bra med soligt väder och lite ledighet...

Kraaaaaaaaaam