tisdag 10 maj 2011

Släng er i väggen!!!

Ja nu jäklar i min lilla låda har jag kommit igång ordentligt, igår var M tvungen att jobba över så det innebar att han lämnade mig alldeles ensam med att fixa maten....Konversationen mellan mor och son var enligt följande:
Patric; Ska du laga mat idag igen mamma???
Mor; Jaaa tänk för att jag ska det (sa det lite spydigt som om det alltid var jag som lagade maten)
Patric; Okej jag tar matlådan som står i kylen (sen vänder han sig om och går sin väg)
Mor; (står helt paralyserad och funderar på vad han sa innan jag får ur mig ett) Okej

Men då fick jag horn och klövar så jag tog fram bacon och skar i bitar, fräste sen på det så det vart knaperstekt, stekte sen kycklingen och fixade pasta och sen trollade jag lite och vipps så hade jag fixat en kycklingsallad så det så!!!Jag är nog en liten trollkarl i alla fall...nu har jag tagit över köket MOHAAAAAA!

Idag ska vi till våfflan och ta mjukglassoskulden om vädret håller i sig och det hoppas vi ju att det gör...

Nu ska jag jobba undan lite innan det är dags för mys med lá familja...
Vi hörs lite senare
Cina

3 kommentarer:

Sabina sa...

Hahhaahaha han har inget direkt förtroende för dig när det gäller maten;)
Åt han salladen eller tog han lådan i kylen??

Oh sååå gott med en mjukglass, kan du äta det utan att dumpa???

Kraaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Hahaha nä han åt matlådan i kylen den lilla rackarn....

Ähhjovahetteresåatt...dumpa???sängliggandes???spyfärdig???svimmfärdig???magont äh va gör det vi pratar ju faktiskt MJUKGLASS nu....mohaaa så jag chansar helt enkelt....berättar i morgon (om jag har överlevt) hur illa det va ;o)

Kramkramkram

Sabina sa...

Ja ibland får man ju lixom offra sig för glassen om man säger. Please tell me, tycker jag dumpar lite nu å då lixom, å då särskilt då jag fuskäter något gott ;D
Fattar ingenting:)

Kraaaaaaaaaaaaaam