onsdag 11 maj 2011

Skitinlägg

Ja ni som är känsliga ska INTE läsa vidare för det här är ett riktigt bajsinlägg...

Igår var vi på våfflan (världensmysigastehamnkrog) för att ta mjukglassoskulden för iår och det gjorde vi verkligen kan jag säga...Jag tänkte mig inte riktigt för när M frågade vad jag skulle ha utan slänger ur mig "en våffla med mjukglass och lakritsströssel" sen går jag och sätter mig vid ett bord och väntar in min smaskiga glass...till saken hör att ni som följer mig vet ju att jag för ett år sen gjorde en gbp op (Gastric bypass operation) och i och med det så kan man inte riktigt äta allt men det visste ju jag *nickar* men bara för att testa för vad kan egentligen hända??? Jo man kan få lite ont i magen, känner sig illamående, svimmfärdig och får svettningar men eftersom det var typ 100 grader ute igår så svettades jag redan och eftersom jag hade druckigt väääääldigt lite vatten så var jag ju nästan svimmfärdig också så lite ont i magen gjorde ju inget liksom...Jag kan säga att jag tröck i mig min mjukglass på typ 3 min hmm INTE BRA!!! Känner nästan på en gång att det här kommer INTE funka...men eftersom jag hade börjat äta min glass så fortsatte jag ojojojoj joråsörrusåatt är man ett geni så är man...säger sen till M att det är dags att åka hem och då menar jag PÅ EN GÅNG FÖR ETT PAR MINUTER SEN OMGÅENDE...Så vi går mot bilen och när jag sätter mig i bilen så har jag nästan kramper i magen och är verkligen NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDIG ja bajsnödig alltså....kommer hem efter en lååååååååång resa hem och jag springer in och jag håller allvarligt talat på att skita ner mig...får av mig byxorna (håller på att fippla som värsta papphammar med knappen) och när jag sen sätter mig ner så sprutlackerar jag verkligen toastolen och där satt jag i 10 min och herrejävlar så skönt det va....men kommer jag äta mjukglass igen??? NOOOOOOT så nästa gång blir det en sallad och lite vatten för mig på våfflan....

Ja det va så min kväll såg ut, låg rätt utslagen på soffan efter mitt toabesök och somnade ovaggat sen, fan det tar på att skita ner hela toastolen på det där sättet...

Nej idag är det jobb och sen ikväll är det hmmm inget som är bestämt i alla fall så det blir väl fika hos något offer hehehe

Kramar
Cina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såatte NU vet vi då, tack för infon, jag kommer alltså INTE att prova mjukglass i år, föööök jag som var sååå sugen på det;)

KRamkramkram en oinloggad Sabina

C´s sa...

Hahaha ja nu vet du...men det kan ju vara annorlunda för dig...Jag ska nog ge mig på ett försök till men då en liiiiiten slick av sonens eller dotterns glass så man får smaka i alla fall...

Kramkram

Fresia sa...

Hehe..
Kan inte låta bli att skratta lite så här i efterhand.
Det låter ju lite kul även om jag förstår att resan hem måste ha varit fruktansvärd helt enkelt!!

C´s sa...

Hahaha ja resan hem va sisådär men oj va jag skrattade när jag sen satt på toa kan jag säga, kände mig som han i "dum dummare" filmen....
Kram