tisdag 31 maj 2011

Middagen som vart annorlunda ;o)

Ja igår hade vi bestämt att vi skulle äta det här japp ravioli på burk visst känns det upphetsande när man ser den men i alla fall det var det som var bestämt, dock fick M något helt annat i tankarna...han va sugen på grillat hmm jaha ojdå ähh hur gör jag nu då....han skulle vara hemma inom 20 min och jag stod med värsta ravioliburken i handen äh det var ju bara och kolla igenom kylen och se vad som fanns för att sen (magiker som jag är) trolla ihop värsta middagen hehe japp jag kan om jag vill eller vad säger ni om det här resultatet...

det som jag tyvärr inte fick med på bild (och det va nog mest så att jag vart chockad hur duktig jag va) var alla tillbehör men det fanns även café de paris, tzatziki, bearnaise, en stor sallad och potatissallad till... Jo kvällen vart kanon, vi avslutade den med kubb i trädgården och hur det slutade behöver vi inte ta nu...

Idag är det lunch med en gammal klasskompis och det ser jag fram emot!!! Och för att inte prata om att det är långhelg som väntar runt hörnet, jag jobbar idag och egentligen var det tänkt att jag skulle jobba i morgon också men jag ska ta mina prover och hämta våra nyinköpta mattor så det blir att jobba hemifrån i morgon såååå skönt...

Nej nu jobbar jag på lite så hörs vi senare
Kramar
Cina

1 kommentar:

Lisa sa...

Tack för en supertrevlig lunchtimme!