onsdag 4 maj 2011

Mätta vart vi...

Igår fixade ju jag maten och det brukar bli lite si och så men å andra sidan har jag ju två kockar hemma så jag brukar ju slippa det där med matlagning...hursomhelst kom jag inte undan igår...Här kommer en konversation mellan mor och son..

Sonen: Va ska DU laga mat idag???
Mamma: Japp idag blir det kycklingwraps, gott va??
Sonen: Nä, du kryddar ju inte maten så det lär ju inte smaka nått..
Mamma: (börjar bli lite lätt irriterad) Johooo det gör jag visst det, du ska se att det kommer smaka riktigt gott...
Sonen: Åhh varför kan inte Mike komma hem så jag kan få lite god mat...
Mamma: (säger med besviken röst)Äh jo men han kommer snart

Ser senare på sonens facebook sida detta:

snart dags för mat mammas äckliga tacos :p hon krydar den för lite och gör den för svag kan inte mick komma hem och laga lite mat :(

Hahaha ja ni kan ju förstå vem det är som lagar maten hemma hos oss, dom är ju bara för söta ibland...
Kan dock säga att det vart tomt på alla faten och ingen gick därifrån hungrig...

Precis när vi ätit klart kom bästaste Nattis förbi med min förtidiga födelsedagspresent som hon inhandlat i London...ni ska få se bilder senare...Tack älsklingen för dom jättefina kläderna....

Nä nu ska jag jobba och försöka få lite gjort
Kramar
Cina

Inga kommentarer: