fredag 27 maj 2011

Abstinens till 1000

Ja just nu har jag lite abstinens efter mina små brorsbarn hmm man kanske skulle göra ett spontanbesök där ikväll hahaha
Idag kommer Mikes minsta barn och i morgon kommer svärmor förbi så denna helgen blir det full fart och lite till känns det som...

Patrics match gick ju kanon igår, dom vann med 6-1 YIPPI dom var jätteduktiga alla killar...Målet Patric släppte in går inte att säga så mycket om, en rensning framför mål som gick lite olyckligt till motspelarna som sen kunde skjuta in bollen från nära håll, men han tog ett friläge och några andra skott så han får mer än väl godkännt ;o)

I eftermiddag kommer chefen med lite fikabröd och sen blir det hemgång inte allt för sent idag...

Nu måste jag jobba på lite så jag hinner det jag ska, det är ju kort vecka nästa vecka och det ser jag verkligen fram emot!!!

Ha nu en jättebra helg!
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Lisa sa...

Oj, det där var verkligen en pappas pojke ;-) fasen vad lik han är sin far som barn

C´s sa...

Hahaha ja du Lisa han kan inte svära sig fri från den där lilla godingen i alla fall!!!