torsdag 26 maj 2011

Kännapåsigspröten!!!

Allvarligt hur kan det vara så att när man sitter och funderar på att eventuellt, kanske ta ledigt säg en fredag, har chefer en inbyggd radar på sånt??? För i morse så mailar min chef nämligen och ställer frågan, "är du på plats i morgon vid 14-14,30tiden för en fika?" men allvarligt, menar hon på fullaste allvar att hon skulle komma ut en fredag på eftermiddagen och bara ta en fika??? Då har man väl rätt lite och göra men det är klart jag är på plats för jag har ju inte ALLS tänkt vara ledig nej nej inte vara ledig absolut inte... Så nu vet ni vad jag ska göra i morgon eftermiddag *suck*

Idag är jag trött som en jävla bäver, har sovit rätt okej i natt även om jag vaknar titt som tätt och är alldeles svettig, NEJ DET ÄR INTE KLIMAKTERIET!!!!
Funderar på att åka hem och sova men sen tittar jag runt på mitt skrivbord och konstaterar att det inte riktigt är läge för det...
Har dock lite kul att se fram emot idag och det är att Patric spelar hemma match så det ska vi titta på...


Nej nu ska jag fortsätta med mitt
Vi hörs senare
Kramar
Cina

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa visst är det konstigt...
Finns många rätt att ta en "fika" på.
Så det blir säkert jätte bra.