torsdag 30 september 2010

Torsdagkväll!!!

Ja det är torsdagkväll och just hemkommen från Jula där vi har varit på V.I.P kväll, det var väl sådär kan man säga....

Började dagen med att ställa mig på vågen eftersom det EGENTLIGEN är onsdagar jag ska väga mig men det har varit lite mycket den här veckan så i morse hoppade jag upp på vågen i alla fall och den stannade på 79,5 kg så jag står heeeelt stilla från förra veckan varken plus eller minus....jag kan säga att det är ett BRA resultat eftersom jag har slarvat med maten något så oerhört....
Åkte in till min chef i morse, sen till kontoret och sen iväg till dietisten på danderyd *suck* känns som jag satt på en buss hela dagen men men det gick ju smidigt och bra i alla fall...

Imorgon är det då äntligen fredag, jag har sagt tidigare att jag känner mig lite sliten och trött och det gör jag fortfarande och eftersom jag ska jobba lördag och söndag på hemtjänsten så blir det en tidig kväll i morgon det kan jag lova....

Nu ska jag göra det som alla gillar att göra nämligen betala alla räkningar *suck*

Vi hörs sen
Kramar
Cina

Inga kommentarer: