fredag 3 september 2010

Fredag

Snart är det fredagsmyyyyyyyys, och det ser jag fram emot....middag ikväll med vin och mys och massa tända ljus och i morgon sovmorgon läääääänge...

Den här veckan har varit lång och jag känner mig sliten och trött så helgen kommer vi tillbringa i lugnan ro känns det som just nu, men alla som känner oss vet ju att alltid blir det nått hahaha

Har tyvärr massa saker som jag måste ta itu med hemma *suck* rensa garderoberna, byråerna, förrådet och ta reda på en jäkla massa tvätt men det är väl bara och kavla upp ärmarna och göra det....

Ni får ha en kanon helg för det ska vi ha
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Tänkte faktiskt när jag läste att heheh ta det lugnt, joråsörrösåatte;)
Hoppas helgen blir en bra en iaf.
Kraaaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Sabina: Hahahaha....jag kände hur fel det lät när jag hade skrivit det.....
Kramar