onsdag 1 september 2010

Mitt i veckan...

Onsdag idag och då är det vägning som gäller, vågen stannade på 83,1 kg och det är en nedgång med -0,4 kg och det känns bra jag trodde dock att jag hade gått ner mer...Det som är så lustigt är att kroppen hänger inte riktigt med känns det som, ta här om dagen te x då jag provade mina finbyxor och kom i dom utan problem, eller min snygga skjorta som jag inte kunnat ha på några år den satt så jäkla bra...så när jag ställde mig på vågen i morse kändes det som jag gått ner minst ett par tre kilon men riktigt så fungerar inte kroppen tydligen....den rasar massa kilon och sen tar det någon vecka innnan kroppen formar sig efter dom nya måtten ja ja det är väl så allt fungerar....skönt är det i alla fall att det är nedåt som trenden går...

Imåndags åkte barnen till sin pappa och jag saknar dom redan, men jag fick träffa båda barnen igår och då kunde jag pussa lite på dom....Emelie va till och med hem och åt middag med mig och Mike för hennes handbollsträning började igår och det vi hade jättemysigt med massa mamma/dotter snack vid bordet....

Mike var duktig och klippte gräset igår det såg ut som en hel djungel på både bak och framsidan men nu är det fint igen...

Igår kväll innan vi gick och la oss så bäddade vi rent OCH la i duntäckena för rackarns så jag har frysit nu i några dagar...

men i natt frös jag INTE ;o)

Nu ska här jobbas så vi hörs sen

Kramar

Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Jag förstår att kroppen måste hämta sig lite, du rasar å rasar så till slut så måste den ju komma i någon balans.
KUL att kunna ha gammla kläder som man sparat.
Yeeeej!!
Vi har redan tagit fram våra duntäcken, såååå skönt, jobbigt att frysa ju.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Jo men man vill ju att allt ska hänga med liksom hihi...ja det är skitkul att komma i gamla kläder för det blir liksom nytt igen...
Åhh så bra jag sov i natt det va inte en dag förtidigt som vi tog fram våra duntäcken ;)
Kramkram