onsdag 22 september 2010

Dags för våååååågen!!!

God morgon på er!!!
Igår vart det en mycket låååång dag, kom inte från kontoret förrän efter 18 men fick en mysig kväll med Patric....Emelie hade träning och Mike var hos lillebror och skulle få hjälp med datan.

Idag ställde jag mig på vågen som jag brukar på onsdagar och den stannade vääääääldigt fort måste jag säga....79,5 kg stod det YIIIIIIIPPI då var man nere under 80 strecket fasen vilken skön känsla nu är det bara 10-15 kg kvar innan man är klar ;o)

Nu har jag fått i mig min första kaffe, städat undan lite på skrivbordet det såg för jäkligt ut och nu ska jag iväg på mitt första möte....

Vi hörs sen
Kramar
Cina

4 kommentarer:

Sabina sa...

KUL!!
Gud så duktig du är. Bra jobbat;)
Kraaaaaaaaaaaam

C´s sa...

*ler* tack, det känns skitkul och otroligt bra kan jag säga...
Kraaaaam

Anonym sa...

Heja Carina!!!!Vad du är duktig!!!!
Jag blir nog lite sporrad av dej jag för snart väger du mindre än vad jag gör och någonstans 60-65 skulle jag gilla att väga men är långt därifrån.
Kram från Maria

C´s sa...

Maria: Tack, det känns jättebra....och allt går enligt planerna kan jag säga....
Kram