måndag 27 september 2010

Helgen som gått

I fredags gick Patric till ungdomsgården och jag somnade i soffan ;o) vaknade av att Mike hade gått och hämtat hem Patric....jag var sååååå trött och har varit det några dagar nu men men det är bara och ta nya tag...

I lördags firade vi Patrics födelsedag dock vääääldigt försent men ändå....han fick en ny mobil, presentkort på stadium, nya jeans, ny tröja, en väckarklocka och av syrran fick han en digitalkamera (jo då ibland är dom bundisar)....vi åt tacos och hade en trevlig kväll...

Igår söndag hade Patric sin sista fotbollsmatch för säsongen så vi åkte till odensala där dom skulle spela mot Wigör, och som dom spelade killarna.....dom var jätteduktiga och vann med 11-0 så vi var ett gäng föräldrar som tjoade och tjimmade mer än vad barnen gör hahaha men kul var det dock kan jag säga att även om jag klädde på mig så var det kallt som f*n.....men vi hoppade och apploderade oss liiiite varma i alla fall...

Emelie har varit ute med sina kompisar mest hela helgen så henne har jag inte sett så mycket av....

Igår hade vi lite söndagsmys eftersom barnen idag åker till sin pappa och är borta i 2 veckor....

Nu ska jag snart iväg på möte numrero 2 sen får vi se hur mycket jag hinner med idag *suck* känner mig som jag sa lite trött och sliten....

Vi hörs sen
Kramar
Cina

Inga kommentarer: