fredag 10 september 2010

Jobbardag eller???

Japp idag är det jobb men bara några timmar och det är sååååå skönt....blir lite långa dagar ibland och då är det skönt att bara kunna ägna sig åt sig själv *ler*

Jag har två möten inplanerade, efter mina möten ska jag iväg till stinsen och göra mina naglar och sen ska jag shoppa present eftersom fasters lilla älskling fyller 2 år på söndag och då är det kalas....

Hmm undra om man skulle överraska älsklingen ikväll med en goood middag och ett glas vin, ja jo så får det nog bli men VAD ska man äta???? hmm nu har jag nått att klura på hehe

Ha nu en bra helg
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Räkor, med super god philadelphiaoströra och vitt vin.
ELLER
Fläskfile med grönpepparsås å Pommes
ELLER
Grillat kött ungsrostaderotfrukter å lite Bea
ELLER
Tacos å rödvin
ELLER
Lövbiff & potatisgratäng och ett glas rött

Efterrätt kan jag inte skriva på bloggen för då blir det CENCUR=)

Trevlig helg
Kraaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Ojojoj ja du det blir nog räkor eller nä fläskfilén låter som en bra idé eller vänta lövbiff var ju evigheter sen hmmm något av det blir det det lovar jag ;o) Tack för alla tips...men efterrätt måste jag nog också få förslag på hehe

Kraaaaam