måndag 6 september 2010

Redan måndag???

Ja tydligen är det måndag nu igen *suck* men jag ska inte klaga....för jag har precis haft världens bästa helg med min älskling....

I fredags vart det middag hos lillebror och lite för mycket vin tror jag hehe...och i lördags morse när vi vaknade tog vi det lungt och åt en mysig frukost för att sen bege oss in till stan, vi gick runt och fönstershoppade och satt på uteservering och fikade och hade det helt enkelt jävligt bra....vi avslutade med att gå till hötorgshallen och köpa med oss lite smått och gott....på vägen hem stannade vi till i sollentuna centrum, jag har inte varit där sen dom byggde om det, och där shoppade vi lite ljus och en stenskiva att ställa dom på, jag vart jättenöjd....sen hade vi pratat om att köpa några lyktor ut till inglasade altanen så vi åkte förbi rusta också och shoppade lite mer ljus och dom här är jag också supernöjd med....

När vi kom hem satte vi på lite musik och Mike började med maten...det vart oxfilé, potatisgratäng, smörstekta nyplockade kantareller och rödvinsås MUMMA kan jag säga att det var....


Efter middagen så kom sing star fram och jäklar i min lilla låda så kul det är, även om det låter hellre än bra...

I söndags var det rätt lungt hemma hos familjen Enberg Söder ;o) vad det nu kan bero på hehe

Som det vart inte så himla lungt i alla fall men det visste ni ju redan

Kramar

Cina

Inga kommentarer: