måndag 13 september 2010

Helgen

Vi började helgen med att laga lite mat och eftersom jag hade fått måååånga förslag av Sabina här på bloggen så tog vi lite av varje och jösses så gott det vart ;D

Nu ska vi se om jag kom ihåg vad vi åt jo det vart lövbiff, klyftpotatis, grönsaker, vitlöksbröd, persiljesmör och ett glas rött till....Tack för tipsen Sabina.

I lördags vart det buffé hos lillebror med massa vin, spel och många skratt ;o) en jättebra kväll.

Igår fyllde fasters älskling hela 2 år, så vi var på födelsedagskalas där vi fick pastasallad, bröd, rosé (ja det var ju faktist söndag och då har vi ju som tradition att dricka söndags rosé), ost och massa goda dressingar....till efterrätt vart det äppelpaj, vaniljsås, rulltårta, sockerkaka, och kex men jag smakade bara på pajen för min mage stod i fyra hörn ;)

Nej nu måste jag få lite gjort här

Vi hörs sen

Kramar

Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Låter som en supersmarrig helg;) Å rätt så skön oxå.
Bra att tipsen kom till användning, kan vara så att jag var lite hungrig när jag skrev dom;) hehehe.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Jaaa det har varit en jäätte skön helg....Hahaha du fick vara hur hungrig du ville för tipsen var ju kanon, har sparat lite till helgen som kommer också ;)
Kraaaaam