tisdag 14 september 2010

Sjuk!!!

Ja herregud så sjuk jag har varit sen i lördagsnatt....Vi var på en jättemysig middag hos lillebror och efter middagen så fick jag helt hjärnsläpp och hällde i mig massa chillijordnötter vilket inte är mitt bästa drag jag gjort.... När vi kom hem på natten kändes det som magknip men vi la oss och sov, vaknade med en smärta som inte går att beskriva.... Söndagen tillbringade jag i liggande ställning (även när vi var på kalas så intog jag soffläge) och på kvällen vart det liiiiite bättre....Gick och la oss och vaknade med jämna mellanrum och trodde helt säkert att jag skulle få väcka Mike för färd mot Danderyd, sist jag hade denna smärta var när mina njurar la av så jag vart lite nervös.... Dock höll jag ut och igår började det släppa...
Idag känns det ok, magen är svullen och njurarna jobbar för full så det är rätt ömt i ryggen kan jag säga...

Nu kommer jag ALDRIG mer att äta jordnötter, att utsätta mig för de här igen gör jag bara inte!!!

Idag ska jag sitta i möte till och från hela dagen, sen har Patric match med dom äldre killarna ikväll så den ska jag naturligtvis kolla på....annars ser min vecka ut så här:
Onsdag = Patric träning, Emelie barnvakt hos lillebror och svägerskan
Torsdag = Föräldramöte för Emelie, Handbollsmöte för Emelie, Patric spela fotbollsmatch, Emelie träning
Fredag = Patric fritidsgården, Filippa och Max kommer, Emelie löpträning
Lördag = Patric innebandymatch och fotbollsmatch, Emelie handbollsmatch, Filippa kalas, Max fotbollsmatch
Söndag = VAL, Patric fotbollsmatch, Emelie löpträning
Ja du så ser min vecka ut *pust* känner att det är dags för semester snart *ler*

Vi hörs sen
Kramar
Cina

7 kommentarer:

Sabina sa...

Men fy, stackars...Inte bra med jordnötter, ännu sämre med chilinötter. Hoppas magen blir bättre under dagen oxå.
Varmaste kramen.
Å du glöm inte att andas mellan alla möten å träningar å matcher.

C´s sa...

Tack vännen för omtanken, jag kan säga att det var en näradödenupplevelse...Nu vet jag hur killarna har det när dom är lite förkylda!!!
Nej då jag ska försöka andas lite emellanåt...är du ledig någon dag nästa vecka??? Ska vi ses på en kaffe så jag får varva ner lite ;D
Kram

Sabina sa...

Skönt att höra;)
Hehehe ja nu vet du, man kanske behöver en sådan påminelse någon gång då och då såatte man har mer förståelse;) hehehe.
Japp är ledig ons, tors, å fre nästa vecka. Vilken dag å vilken tid passar dig bäst??
Kraaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Åhh då bokar jag fredagen med dig ;D hehe man måste ju vara snabb om man ska få till en dejt med dig hahaha vilken tid ska jag droppa förbi???

Kramkram

Sabina sa...

Är du ledig eller jobbar du?? Bestäm en tid du, jag är ju ledig hela dagen;)
Kraaaaaaaaam

C´s sa...

Jag jobbar men bara en liiiten stund på morgonen hehe kan ju styra lite själv nämligen...men säg att jag kommer till dig vid 13 tiden för kaffe i alla fall....
Kraaaam

Sabina sa...

Så säger vi!! Spikat.