onsdag 15 september 2010

Danderyds Sjukhus!!!

I natt har jag besökt ett mycket trevligt sjukhus IGEN!!!! Har tillbringat rätt mycket tid där nu känns det som...Jag skrev ju tidigare att jag varit dålig sen i lördagskväll men var helt säker på att det var jordnötterna....oj så fel jag hade
Smärtan som jag hade igår kväll går inte att beskriva, men känslan var att det var samma smärta som när mina njurar la av så Mike tog beslutet att vi skulle in till sjukan (själv tyckte jag inte det så klart) och när vi kom in så gick det rätt fort ändå måste jag säga....
Prover togs = sänka på 66
Läggas in = Näääähää du skulle inte tro det, men blir det värre kommer jag tillbaka (jaaajooo så är det)
Njurarna = Vänster njure inge bra, höger fungerande ok i alla fall
Medicin = Japp nått stark skit fick jag men oj så jag har sovit sen typ 3 i morse till 7 utan smärta

Förkylningen som jag dragit på mig gör ju inte saken bättre men men, tog en dag hemma i alla fall men i morgon måste jag till jobbet, har möte med chefen...tror dock att jag blir hemma på fredag....

Nä nu är det nog dags för lite smärtstillande igen sen är det middag som ska fixas och sen läxläsning och i morgon har ju Patric match och sen ska jag på föräldramöte så vila är det jag måste göra för att orka med dom här dagarna....

Vi hörs sen
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men fy Cina, det var Obra alltså. Du måste vara rädd om dig. Vad gör man åt detta då, räcker det med medicin??
Kramkram å krya på dig.

C´s sa...

Det är absolut inge bra kan jag säga, man ger antibiotika och sen en utredning på njurarna IGEN...vänster njure har tydligen en konstig form och det är det dom är lite oroliga för men men provsvaren får visa vad det är...
Kram