måndag 30 augusti 2010

Surströmmingshelg!!!

Ja då har vi haft våran årliga surströmmingshelg, och jäklar i min lilla låda så gott det är!!! Tyvärr var inte lillebror med familj med i år men vi åt för dom med kan jag säga, Pappa, jag och Mike delade på en burk Röda Ulvens surströmming Yammi så gott det var, mamma och barnen åt kräftor och dom tyckte det va jättegott.
Efter intaget av gooood fisk (ja jag tjatar lite om hur gott det är) så hade vi en myskväll på deras inbyggda altan...men framåt småtimmarna så vart det rätt kallt kan jag säga det var nog ca 8-10 grader varmt när vi gick och la oss vid halv två på natten och då FRÖS jag som bara den...

Igår när vi kommit hem från mamsen och papsen började vi städa och tvätta eftersom barnen åker till sin pappa idag och är borta i två veckor. Efter att vi packat ihop barnens saker åkte vi över med dom till deras pappa så dom inte har så mycket packning att bära på idag. På sena eftermiddagen/tidig kväll fixade vi en mysmiddag, det brukar vi ha dagen innan dom åker.

Imorse var vi nog alla lite trötta, jag va inte på jobbet förrän 7 och barnen försov sig och vaknade först 8,30 så det var bara och ringa skolan och berätta att dom var på väg...men sånt kan ju faktiskt hända det är inte hela världen.

Idag ska vi iväg till IKEA yippi och shoppa loss eller vi ska titta i alla fall hihi jag kommer nog hem med något i alla fall.

Nä nu är det dags för lite möten
Hörs sen
Kramar
Cina

Inga kommentarer: