måndag 16 augusti 2010

Blandad helg

Helgen har varit lite upp och ner tyvärr....i fredags så jobbade jag extra efter mitt ordinarie jobb så jag kom hem vid 21,30 och kände mig lite sliten...Mike höll på att koka kräftor för fullt så det luktade jättegott när jag kom hem...

Lördag vaknade jag med värsta migrän anfallet *suck* och det var evigheter sen jag hade sån migrän...så det vara bara att ta fram sprutorna och ge sig själv en sil och sen vila lite eftersom vi skulle på kräftskiva på kvällen....tyvärr släppte det aldrig riktigt så det vi åkte till våra vänner och åt kräftor men sen avvek vi från festen jättetidigt då jag inte klarade så mycket mer...

Söndag när jag vaknade kändes det liiite bättre eller rättare sagt det kändes jättemycket bättre så vi hoppade upp ur sängen och sen åkte vi iväg till stinsen och shoppade loss ordentligt, jag köpte ett par nya byxor och en ny tröja medans Mike köpte nya byxor, skjorta och tröja... Kvällen avslutade vi med mys och god mat....

Idag kommer mina älsklingar hem ÄNTLIGEN!!!!! Det känns som dom här två veckorna har gått jättesakta, har saknat dom så otroligt mycket men idag får jag pussa och krama på dom och det ser jag fram emot!!!!

Dags att återgå till vardagen, chefen är på g in så jag ska väl fortsätta med mitt
Vi hörs lite senare
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Så himla trist att ha huvudvärk som förstör hela dagen OCH kvällen. Gott med egenkokta kräftor. Själv hade jag köpt på coop, dom var oxå otroligt goda, men små, trots att det stod JUMBO på dom.
Kul med shopping, sånt gillar vi.
Kramkram å krya på dig.

C´s sa...

Ja det var verkligen skit kan jag säga men men sånt som händer, nu är det bara den här förkylningen som jag ska bli av med och det hoppas jag att jag blir....Mmm som vanligt så fixade Mike jääääätte goda kräftor som han kokade i öl, spad och dill mummmmma va det verkligen ;o) Ja nu har jag shoppat lite kläder för presentkortet jag fick när jag fyllde men jag ska fortsätta shoppa senare i höst hihi
Kramkram