måndag 9 augusti 2010

Vardag igen ;D

Ja då är man tillbaka till ordinarie jobbet igen då efter en helg på hemtjänsten ;D det är jättekul att jobba lite extra när man vet att man gör något bra...det är läskigt vad det är många äldre människor som behöver hjälp eller bara en pratstund....
Hur som helst så vart det jobb både lördag och söndag men jag fick lite sovmorgon så jag började först 12 på lördag och söndagen och slutade 21 så lite trött var jag allt i går kväll när jag ramlade i säng ;o) dock är det ingen ide att känna efter, det blir ju jobb till helgen som kommer och helgen efter det och sista helgen i månaden sen ska jag vara ledig tror jag hihi

Helgen tillbringade vi (utom när jag jobbade) ute hos mor och far där altan skulle byggas eller glasas in för att vara korrekt. Mike, lillebror, svägerskan, pappa, farbror och lite annat löst folk kom rätt tidigt på lördag morgon och började spika och lyfta och ha sig med takstolar och panel och tak så när jag kom ut på lördagkvällen såg det ut som en helt annan altan än innan och det är ju rätt kul att det blir en såååån förändring bara för att man glasar in lite. Hur som helst så har dom fått det jättefint.

Ikväll ska vi bara mysa, vi har ju inte fått så mycket tid för varandra jag och min kära sambo så det tänkte vi ta igen ikväll med god mat.

Nu är det dags att ta tag med allt som ligger och väntar på mig här!

Vi hörs lite senare
Kramar
Cina

Inga kommentarer: