torsdag 12 augusti 2010

Torsdag

God morgon på er!!!!
Ja idag är det torsdag det innebär att jag totalt har missat att skriva här och berätta hur veckan gått...Den gick inte så jäääätte bra tyvärr men men det känns som jag har haft fest var och varannan dag ;) så vågen stannade på 85,2 kg det innebär att jag står stilla sen förra veckan, vilket jag iofs ska vara jäkligt nöjd med eftersom jag absolut inte har skött matintaget som jag ska....men igår när vi var upp på ica maxi träffade vi en av våra vänner och hon säger rent spontant "men DU bara försvinner ju Carina" hihi det va rätt skönt att höra eftersom det har varit lite tungt nu med vägningen så tack J och kram på dig ;o)

Idag blir det jobb som vanligt till 18, har enormt mycket att ta tag i här på jobbet men det är så otroligt kul och jag trivs som fisken i vattnet.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men det visar sig.

I helgen blir det kräftskiva med hela glada gänget och det ser jag fram emot.

Nu dags för lite jobb igen
Kram på er
Cina

Inga kommentarer: