måndag 23 augusti 2010

Måndag igen!!!

God morgon på er
Hoppas helgen har varit bra, vi har haft fullt upp (nu är ni förvånade va ;o) haha) i fredags var vi hos lillebror och fikade en snabbis eller ja vi tog ett par glas vin och ähh nej det vart nog mer än så hmm ja ja kul hade vi i alla fall...som alltid!!!!

I lördags så gjorde vi inte så mycket det vart kräftor på kvällen med barnen och mys framför tv i alla fall...

I söndags skulle jag jobba och då ställde bästaste N upp med att ha Patric, det skulle bli så många timmar som han skulle vara själv och det ville han inte så hon ställde upp (som hon alltid gör när man är i nöd, puss gumman älskar dig) och såg till att Patric fick lite sällsis, efter att jag slutat för dagen hämtade jag P hos N och sen åkte vi ut till mamma och pappa och fick lite middag och jag tonade håret på mammsen, det vart jättebra....
Sen bar det hemåt, barnen börjar ju skolan idag efter 11 veckors sommarlov så det vart lite mys och prat innan sängen intogs....

Nu är jag på jobbet och har en del att ta tag i men känner mig lite seg hmm en kaffe kanske ;)
Kram på er
Cina

Inga kommentarer: