onsdag 18 augusti 2010

Drömmer

Sitter här och drömmer mig bort, det blir lätt så när man ser hur mulet det är ute, tittar på lite resor till thailand åhhh så jag längtar tillbaka ;) men det kommer nog om nått år när vi har sparat ihop till en ny resa....

Hur som helst så måste jag även ha drömmt i morse för jag missade totalt att väga mig :( ja jag får skämmas helt enkelt men jag lovar att ställa mig på vågen det första jag gör i morgon bitti så får ni en rapport då i stället.

Här rullar det på lite för fort känns det som, jag tyckte nämligen att barnens två veckor med sin pappa gick jäääääätte långsamt och när dom kom till mig i måndags tänkte jag att äntligen ska jag få ha dom i två veckor men va sjutton tar tiden vägen det är ju onsdag idag och snart torsdag det innebär att helgen närmar sig med stormsteg och då har jag snart bara en vecka kvar med dom *suck* ja ja det är bara och gosa så mycket det går. Skolan börjar nästa vecka för dom också och jag tror att båda längtar tillbaka.

Vi hörs senare
Kram
Carina

Inga kommentarer: