måndag 4 oktober 2010

Ledighet eller jobb???

Ja helgen har varit jobb för fullt för både mig och Mike....I lördags körde Mike bröd för Pågens och jag jobbade i hemtjänsten....Mike vart klar före mig så han åkte ut till Pappa och målade inglasade altanen och när jag var klar så åkte jag också ut dit....Pappa fixade värsta middagen med god karré och potatisgratäng wohooo så gott det var....sen satt jag och Mamsen och snackade lite skit men det vart inte alls sent för jag skulle ju jobba söndag igen....


Upp på söndag morgon och iväg, hela dagen flöt på jättebra och jag kunde möblera om lite i mitt schema så jag kom hem till 14 tiden istället för 15.....söndag kväll avslutades på ett strålande sett med oxfilé och potatisgratäng mumma kan jag säga....sen kollade vi på film ähh ja vad hette den då hmm jo vänta lite kan den ha hetat Green Zone

Den vart helt ok faktiskt, jag gillar ju inte krigsfilmer men den här kan jag varmt rekommendera....

Idag är det jobb igen hahaha ja nu vart ni lite förvånade va ;o) ska väl inte ha 6,30-18.00 dagar hela veckan men några sena kvällar blir det nog...

Nu ska jag se om jag får lite gjort här, vi hörs senare

Kramar

Cina

Inga kommentarer: