måndag 25 oktober 2010

Helgen!!!

Ja i helgen va det rätt lungt men ändå full fart....Fredagen var det jobb som gällde och sen shopping eftersom jag och barnen skulle ha fredagsmys, Mike skulle ut med polarna...det visade sig ganska snabbt att det inte alls vart som jag hade hoppats på hahaha alltid är det något...Patric var sjuk och låg däckad i soffan, Emelie skulle till stan och kolla bio med brudarna och Mike va väl den som gjorde det han skulle dvs gick ut och parta...

Jag fixade lite mat men Patric ville inte ha, så det vart lövbiff och pommes ensam vid bordet (ja lite synd är det om mig) sen vart det lite tv tittande och mys i soffan med sjuklingen....

Lördag när hela familjen var samlad igen så hade vi en härlig frukost tillsammans och sen åkte vi till stinsen för att kolla runt lite, eller mest för att vi inte hade något att göra *ler*

Söndag bytte Mike mina däck på bilen (jag skulle göra det men han insisterade på att göra det så visst ska dom tjata så får dom väl fixa däcken då *ler*)och sen var det födelsedagsfika hos lillebror eftersom han hade sin dag i torsdags egentligen men fikat vart igår....kvällen avslutade vi med god korvstroganoff och ris och sen fixade barnen sina rum....

Idag blir det jobb och jobb och jobb förhoppningsvis kommer jag härifrån innan 18 men vi har bytt ett system som vi jobbar i så det är lite rörigt just nu.....

Nu ska jag på möte (ja det blir lite många sådana ibland) så vi hörs senare
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Helgerna har en förmåga att försvinna i en rasande fart, obra!!
Låter som en skön helg förutom att P var sjuk. Gott med lövbiff å pommes;)
Kramkram

C´s sa...

Ja helgen gick kanonfort men det var mysig ändå *ler*
Kraaam