torsdag 14 oktober 2010

Blääää

Ja jag vet att det är torsdag och att jag skulle ha givit er resultatet igår ang vägningen, men just nu är vågen och jag INTE ÖVERENS.....det blir liksom inge bra just nu *suck* den går varken upp eller ner och jag känner mig klumpig och stor och bara blääääig just nu....

Jag ska ge det den här veckan också sen kommer jag fortsätta redovisa vikten för er vare sig det är upp eller ner men just nu så vet jag inte vad det är med min kropp så jag låter den vara....

Idag är det en regnig och tråkig dag, ja jag vet att jag låter negativ men det måste man få vara ibland eller?????? I morgon är det födelsedagskalas för företaget jag jobbar på då ska det bli fest med stort F.....50 år fyller företaget och förhoppningsvis blir det en hejdundrande tillställning där vi ska vara......

Nej jag återgår till det jag gjorde för en stund sen dvs jobba
Vi hörs sen
Kram på er
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men du förstår att det är tugnt men tror du inte att din kropp behöver hämta sig lite efter som du gått ner så mycket i vikt redan??
Även om det självklart suger menar jag.
Å Jaaaa man får vara lite anti, särskilt när man heter Carina å har kvittrat det senaste halvåret varje dag.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Jooo jag vet men just nu är det lite tungt men va fasen det ordnar sig nästa vecka hahaha
Hoppas du får en bra helg
Kramar