måndag 11 oktober 2010

120 mil senare!!!

Ja då är det måndag och helgen har ju varit kanon som ni alla förstått vid det här laget....
Vi kom iväg rätt hyfsat från Strömsund i går och var hemma hos mamsen och pappsen vid 18.45 där vi skulle lämna tillbaka bilen och hämta upp min bil....Vi tog en snabb fika och sen åkte vi hem....men herre jösses så sliten man blir hahaha när vi kom hem packade vi upp och sen låg vi som två döda sillar i soffan hahaha

Idag kommer barnen hem ÄNTLIGEN!!! och det blir full fart på en gång, P har träning idag, E har träning i morgon, P har match onsdag, E har träning på torsdag, Jag har firma fest på fredag, P har fotbollsavslutning på fredag, E har match lördag och söndag ska vi baaaaaara slappa eller ja vi har ju inget planerat ännu i alla fall....

Nej nu ska jag ta mig en frukostmacka här på jobbet och få lite gjort
Ta hand om er
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

SKÖNT att ni inte har så jätte mycket i veckan då;) När man känner sig så slut på söndagen;)
120 mil är många mil, man blir rätt trött då kan man säga.

Glöm inte att andas emellan.

Kramkram

C´s sa...

Hahaha ja det känns som det blir en luuuugn vecka för oss eller nä just det så var det ju inte äh det löser sig....Ja det blir måååånga mil men Mike älskar att köra så han körde hela vägen jag satt bredvid och underhöll med musik och sång och det är inte fy skam eller???

Nä då jag ska andas på söndag tror jag hahahaha

Kram