torsdag 7 oktober 2010

Mys mitt i veckan ;o)

Igår kväll hade jag och min älskade sambo en helt underbar kväll....det kändes nästan som om det var lördag.....
Mike fixade en jättegod sallad, stekte på kött, kokade ris och fixade rödvinssåsen medans jag var mer som sällskap hahaha ja ni vet ju att det är han som fixar och trixar hemma hos oss.....efter att vi ätit så satt vi och prata och skratta och prata lite till....vi diskuterade och argumenterade vi stöttade och blöttade och gav ris och ros till varandra.....Tänk vad mycket man kan lära sig av och om varandra bara men lägger ner lite energi på att ta hand om och vårda det man har....Kvällen fick vi avsluta med massa skratt när klockan närmade sig midnatt....

Jag är så oerhört tacksam att jag träffade just Mike måste jag säga....vi har så underbart roligt ihop.....

Nu ska jag fortsätta jobba
Kramar
Cina

4 kommentarer:

Sabina sa...

Vilket underbart inlägg, man blir ju sååå glad när man läser detta. UNDERBART. Vill oxå känna så just nu;) hehehehe.
Kraaaaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Ja jag kände att jag ville säga det eftersom jag mår så otroligt bra just nu och har den bästa mannen man kan få *ler*
Klart du också känner så, ta dig bara tid att känna efter....
Kraaaam

Fresia sa...

Vilket fint inlägg du skrivit!
en liten kärleksförklaring till Mike, jättefint. Å lite avis blir man....

kramen!!!

C´s sa...

Fresia: TacK *LER* Mår oförskämt bra just nu och då är det kul att dela med sig av det.....Kram