onsdag 6 oktober 2010

VAD HÄNDER????

Allvarligt nu börjar jag bli liiiiite irriterad *suck* i morse ställde jag mig på vågen och det har känts jättebra den här veckan men den stannade på 79,5 kg SAMMA som dom två tidigare veckorna....varför står jag still i 3 långa veckor??? Ja jag vet att kroppen måste återhämta sig men det här är ju löjligt....

Den här veckan har varit långa dagar eller så känns det bara så eftersom jag jobbade i helgen, ska försöka ta en dag ledigt men vi får se när det blir....

Nu ska jag fortsätta jobba
Vi hörs sen
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Vännen kroppen måste återhämta sig emellan all viktminskning. Precis som du sa.
Det kommer gå bättre nästa vecka.
Kramkram

C´s sa...

Men jag blir så frustrerad när jag står still så länge men förhoppningsvis blir det bättre till nästa vecka *suck*
Kraaaaaam