tisdag 19 oktober 2010

Träningsvärk!!!

Jo det är sant men jag har bara träningsvärk i höger axel ;o)
Igår var jag nämligen och hade målvaktsträning med Emelie, och det gick jättebra för henne vi körde lite teknik och skott träning ja sånt hon behöver träna på helt enkelt....när dom sen sista halvtimmen skulle spela match så har dom ju bara Emelie som målvakt så hennes tränare tyckte jag skulle stå i andra målet hahaha ja jo visst man är ju lite lagom spydig när man sitter där så jag hoppade in och jo hej och tjena *phu* det vart rätt mycket att göra men än så sitter dom gamla takterna kvar hahaha ja tog några frilägen och spelade helt ok.....Åhhhh vad jag saknar handbollen just nu man ska nog snöra på sig skorna och göra ett försök igen *ler*

Idag är det bara möten här på jobbet (ja förutom nu då) och ikväll blir det läxläsning och träning för E igen.....i morgon onsdag är det vägning om jag inte tvärdödar vågen vill säga och sen är det träning för P och läxläsning och på torsdag är det mötesdag på jobbet igen *suck* och lillebror som fyller år och sen kommer äntligen FREDAG då ska jag bara mysa med barnen....Mike ska ut med grabbarna och parta så jag har tv:n för mig själv *ler*

Nu är det dags att dra vidare
Vi hörs sen
Kramar
Cina

Inga kommentarer: