onsdag 20 oktober 2010

Glaaaaad ;o)

Ja som jag har sagt tidigare så är ju jag och vågen inte överens eller har inte varit under ett par veckors tid nu så i morse tänkte jag att nu får det bära eller brista så jag gick fram till vågen och gav den några väl valda ord och sen ställde jag mig på den och vipps så visade den 77,8 kg hmm tänkte jag den gör nog så bara för att jag vart lite småsur så jag ställde mig en gång till och då visade den samma resultat så jag litade på vågen den här gången och gick därifrån med ett leende ;o) det är alltså som så att jag har gått ner 1,7 kg sen jag sist vägde mig och en total viktminskning sen operationsdagen på 29,6 kg.....

Ni ska få lite bilder sen på hur jag ser ut nu, jag vet att det är efterfrågat men har liksom inte tänkt på det....

Nu ska jag fortsätta jobba
Kram
Cina

8 kommentarer:

Sabina sa...

Woooooohooooo grattis, du ser, säger man bara dom rätta orden så funkar det;)
hehehehe. BRA JOBBAT BRUDEN!!
Kraaaaaaaaaaaama

C´s sa...

Tack *ler* nu känns det lite bättre igen så nu jäklar är det full fart nedåt igen hehe
Kraaaaam

Jenny sa...

åhhhh vad kul!! bra jobbat!!

Lisa sa...

Grattis, måste kännas toppen! och du, ta de där "platåveckorna" med jämnmod - kroppen behöver dem för att hinna/orka med. Kraaaaam :-)

Fresia sa...

GRATTIS!!!!
Jättekul ju!

Bra att du pratade lite allvar med vågen. Undrar om man ska prova det? hm....

KRAM :)

Anonym sa...

Förstår att du blir glad Carina :)det var ju det ja sa, du går ner men jag går upp så snart väger jag mer än du.

Anonym sa...

Glömde skriva att det var jag som skrev Kram Maria

C´s sa...

Jenny: Tack, det känns verkligen jättebra nu...

Lisa: Hahaha jo men det har varit liiiite tungt några veckor....kram

Fresia: Tack, ja för fasen prata med vågen du hahaha det hjälpte ju mig *ler* kram

Maria: Hahaha nej jag tror nog inte att vi byter plats med varandra ännu... Kram