tisdag 5 oktober 2010

Svårt/Lätt??

Japp denna har jag fått av bästaste Sabina ;o) detta innebär att jag ska skriva 7 saker om mig själv som ni inte hade en blekaste aning om hmm hur ska nu detta gå men jag gör ett försök i alla fall ;0)

1. När jag badar i sjöar och hav så tror jag alltid att det ska komma ubåtar under mina fötter

2. Kan rapa alfabetet (dock lite svårt nu efter GBP operationen)

3. Hatar och stryka, kan börja gråta när jag står vid strykbrädan....nu förstår ni vem som stryker hemma hos oss

4. Pratar med mig själv när jag är ensam (då kan jag ha en jäkla konversation)

5. Älskar flygplan, om jag hade möjlighet skulle jag vilja inreda ett och bo i det

6. Älskar att baka bullar och kakor och är världens bästa på det

7. Håller på med en överraskning som jag inte kan säga här men tids nog får ni alla veta *ler*

Sådär det var inte så jättesvårt eller????
Jag utmanar alla i blogglistan!!!

Kramar
Cina

4 kommentarer:

Sabina sa...

ÄLSKAR flygplan?? Flygplan som är sååå läskiga;)
Kramkram

C´s sa...

Hahaha jaaa jag skulle utan problem kunna bo i ett flygplan *ler*

Fresia sa...

Jag kan också framkalla rapar men har aldrig provat att rapa alfabetet? Kul :)

C´s sa...

Fresia: Hahaha nä men visst är man väl knäpp som gör så hahaha
Kramar