tisdag 4 augusti 2009

Jobb

Hej på er alla nära och kära!!!
Nu är man tillbaka till verkligheten, tyvärr så har vi inte haft något bredband hemma tack vara tele2, 17 dagar har vi varit utan och dom har inte hittat felet men betala för deras tjänster ska man göra *suck*

Nu är i alla fall semestern slut och oj va det går fort när man har kul måste jag säga....vad har vi gjort då jo vi har varit till skara sommarland med våra underbara vänner och vi har varit till åland med min kära bror och hans familj och vi har varit på kräftskiva där jag ÄNTLIGEN fick träffa min hmm äldsta vän (ja jag tror nog att hon kände mig långt innan jag föddes) och det va jättekul att få träffas och snacka massa skit tyvärr skulle hon iväg dagen efter för hennes söner hade träningsläger med hockeyn, sen har min bästaste vän fått en liten jack och jag har redan hunnit snusa lite på honom....saknar honom faktiskt lite grann men jag tror nog vi åker över någon dag i veckan så jag kan pussa lite på honom igen *ler*

Barnen åkte till sin pappa i söndags *suck* det känns som dom kommer vara borta JÄÄÄÄÄÄTTTE länge och det kommer dom när jag tänker efter, hela 3 veckor ska dom vara med sin pappa nu....usch jag längtar redan....

Någon dag när det blir dåligt väder ska vi på bio och kolla in "sommar med göran"

Nej nu ska jag jobba undan idag så jag får åka hem *ler*
Kram på er så länge
Cina

Inga kommentarer: