torsdag 20 augusti 2009

INTE Arbetslös ;D

Nej så är det....kan inte riktigt gå in på det nu men jag ställer mig inte i kön till arbetsförmedlingen den 28/10 kan jag säga ;D

Veckan som gått har varit till och från, mest till min fördel måste jag säga hihi ja fick ett samtal i tisdags där det vart klart att jag inte blir arbetslös YIPPI och det va jätteskönt....resten av veckan har varit lite sisådär....har kollegor som varit ledsna och då är det klart man ställer upp som medmänniska och stöttar och blöttar i allt man kan, tyvärr så kan man ju inte göra mer än att lyssna och finnas där men det tror jag att dom känner att jag gör (finns där för dom alltså)....

Igår åkte vi till pizzerian och satte oss och åt en god middag i solen, tänk va mycket energi man får när det är fint väder...

Idag ska vi hmm ja va ska vi göra idag??? det visar sig, inget inplanerat just nu i alla fall..

Kramar
Cina

Inga kommentarer: