tisdag 25 augusti 2009

Sjuk

Har en dotter hemma som har 40,6 i feber och mår allt annat än bra...har varit i kontakt med vårdcentralen och vårdguiden och fått samma svar...avvakta tills i morgon det är nog en vanlig influensa...och det är det säkert men jobbigt att se henne så dålig som hon är...

Nu har jag proppat i henne nästan all alvedon hon får äta för idag så jag vet inte hur denna kväll kommer sluta....hon får lite gott att stoppa i sig men det är svårt att svälja för henne så flytande får fungera just nu

Nu ska jag ta hand om nästa barn som kom in och ville äta lite, tror vi ska fixa lite paj kanske hmm jo så får det bli en hallonpaj ska vi göra...
Hörs senare
Kramar
Cina


2 kommentarer:

Sabina sa...

Men åååå stackars, jag vet precis hur det är då jag har en febrigkille här hemma, som i ju för sig mår bättre men var ganska dålig i Måndags.
Hoppas E har kryat på sig till idag så hon slipper åka till doktorn, annars åker ni väl.
Kramar om.

C´s sa...

Jodå hon mår lite bättre men det blir nog doktorn ändå för hon har svårt att svälja....
Kram