måndag 17 augusti 2009

Helgen

Ja helgen som gått har bara försvunnit i ett naffs....men har man kul så går tiden fort eller hur....Jag kan säga att min kära pojkvänn har fått höra det här med bilen fler än en gång hahaha men det kan han ha...

Helgen som gick tillbringade vi med familjen eller ja en liten del av den i alla fall....fredag va lugn och skön för Mike skulle jobba lördag men lördag eftermiddag kom la familja på middag och det va jättetrevligt och otroligt gott....tack älskling för att du lagar såååå god mat MUMMMMS tyvärr tog jag inga kort på det men jag kan berätta att vi åt grillat kött som Mike hade marinerat på fredagen, potatis i ugn med vitlök, fruktsallad och haloumi förstås....

Idag har det varit jobbardag med allt vad det innebär, i morgon ska Mike till västberga och jobba men det blir säkert lika bra som att jobba i väsby....själv ska jag börja med ALL STATISTIK från januari till nu hmm jo jag har nog att göra....tror faktiskt att jag ska jobba hemifrån på fredag så jag kan få lite gjort ja ja det visar sig jag måste ju prata med chefen också eller berätta för henne att jag nog inte kommer in på fredag hahaha

Nä nu ska jag mysa med älsklingen
Kramar på er
Cina

Inga kommentarer: