lördag 29 augusti 2009

Överraskningsfest

Ja då har vi haft en överraskningsfest för Patric, han fyller iofs inte år föränn den 8 september men då är dom hos sin far....det har varit lite pyssel för lilleman är ju rätt nyfiken av sig men vi har i alla fall lyckats få i hop hela familjen och lite kompisar till en överraskning för honom....vi började dagen men en frukost och sen hämtade mike oss hemma (han jobbade i morse) och SEN bar det äntligen av mot bowlinghallen där alla väntade på Patric, sen spelade vi i 1,5 timme för att sen åka hem till oss där vi bjöd på hemma gjorda hamburgare och bröd....Tack alla för en lyckad dag, Patric vart jätteglad för alla presenter och för att han spöade morsan i bowling hmm ja ja vad gör man inte för att barnen ska hålla sig lugna och glada....

Nu ligger Mike och sussar i soffan (han gick trotts allt upp 4.30 i morse) och han ska få sova en stund, själv ska jag snart hälla upp ett glas vin och gå ut och sätta mig på altan tror jag....

Imorgon ska vi till Uppsala för patric har borta match så jag hoppas att solen skiner även i morgon....

Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men så kul för Putte=) Stort grattis till honom om än för tidigt;)
Kramkramkram

C´s sa...

Ja han vart jätteglad, klart jag grattar honom från er....
Kramar