måndag 24 augusti 2009

Hemmavändandebarn

Jaaa så har dom ÄNTLIGEN kommit hem ;D mina älskade barn är hemma i en hel vecka innan dom åker till sin pappa igen....denna veckan kommer det att hända mycket på men det är inget ja kan säga något om just nu hihi

Mike fick hämta Emelie efter jobbet för hon är dunderförkyld och har feber så hon har varit hemma från skolan idag...Patric är just nu och tränar fotboll...och jag sitter i lugn och ro framför laptopen med en härligt god kaffe mmm kan det bli bättre ;D

Mike har åkt till papsen och hämtat motorsågen, det är dags för att hjälpa våra vänner att såga ner massa träd nämligen...

Hmm känner att jag har hur mycket enerig som helst just nu undra om jag ska ta tag i det här med dammsugningen ja jo eller snart, jag ska bara dricka upp min kaffe först

Kramar
Cina

Inga kommentarer: