onsdag 5 augusti 2009

Tvätt

Tänk att det kan vara sååååå mycket tvätt när barnen inte är hemma *suck* tar det verkligen aldrig slut???? Imorse när jag gick in i tvättstugan såg det ut så här

så det innebär att det är bara och åka hem och ta reda på en jäkla massa tvätt...hmm om nu ingen RÅKAR komma hem och fixa det medans vi är borta och grillar hos våra bästa vänner, ni som inte har nyckel kan bara ringa så kommer vi förbi med den ;) nej jag tänkte väl det....allt ligger nog kvar i en JÄÄÄÄÄÄTTE hög när vi kommer hem ikväll *suck*

Imorgon ska vi in till stan (om vädret tillåter) och bara mysa jag och godingen, sätta oss på en härlig uteservering och ta en god drink och käka nått gott mmm det ser jag fram emot!!!!

Tjillevippen på er nu ska vi iväg och grilla och jag ska mysa med älsklingen (nej inte Mike utan lilla Jack)

Kramar

Cina

Inga kommentarer: