söndag 30 augusti 2009

Söndag

Usch så trött jag känner mig och såååån hemsk träningsverk man har ajajaj det här med bowling visar verkligen att man har muskler man inte visste om *ler*

Idag har vi varit i uppsala och tittat på patric som spelade match, oj oj oj vilket match killarna gjorde, det vart en kämparseger till slut med 5-3 eller 5-2 lite osäker är jag...patric spelade ute första halvlek och andra stod han i mål....han va jätteduktig min lilla kille tyvärr så ville inte kameran samma som jag men förhoppningsvis nästa match....

Nu är barnen ute och mike sitter vid datan uppe....köttet är lagt i marinad och solen skiner så det känns som att denna söndageftermiddag kommer bli bra...grillning och sen lite god pepparsås till mmm känner att jag är hungrig men men grillen ska ju tändas först hmm undra om det ändå inte är dags att göra det jo så får det bli...

Kramar
Cina

Inga kommentarer: