måndag 10 augusti 2009

Helgen som gått

....har varit helt underbar!!!!!
Vi började fredagen med en surströmmingskiva hos mams och paps det vart sååå lyckat med sånghäfte och god stämning härligt väder och bad i poolen *ler* Tack mamma och pappa för en underbar kväll!!!!

Lördag började tidigt hemma hos oss, redan 9 va vi upp och klara....vid 10,30 (efter en god frukost) åkte vi in till stora staden och ställde bilen vid gallerian och sen promenerade vi till kungsträdgården och tog en fika och sen fortsatte våran gåtillfotsresa ut till djurgården där vi gick en sväng innan vi hamnade på Josefinas där vi hade ett vätskestopp, det är viktigt att man har det när det är så varmt ;D
Efter vattenstoppet så gick vi tillbaka till bilen och sen åkte vi hem och åt god mat innan kvällen fortsatte hos lillebror med familj....där vart det maaaaaaaassa vin och roligt spel....Tack lillebror för en jätterolig kväll....

Söndag då packade vi picknick korgen och åkte iväg till stranden och badade och solade i lugnan ro....jätteskönt att bara vara en dag faktiskt...våra underbara vänner följde med oss så vi hade härliga vänner och många skratt på stranden och det är aldrig fel....Kvällen avslutades med middag hemma hos oss, tyvärr kunde dom inte stanna så länge för storebror till Jack va på väg hem men det gör inte så mycket för vi ska ju jobba idag *suck*

Inatt har jag inte sovit mycket, vi har haft 29 grader varmt i sovrummet fy f*n kan jag säga...jag och Mike har sprungit upp och ner för att dricka eller gå ut på altan för att svalka sig det var hemskt måste jag säga, just nu känner jag mig inte så trött men lagom efter lunch kommer jag däcka hahaha ja ja det får bli som det blir....

Ikväll ska vi nog hem till mamma och pappa och bada i poolen och hämta den bärbara datan sen får vi se vad vi hittar på i veckan....

Kramar på er
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Låter som en alldeles alldeles underbar helg;)
Trevligt.
Surströmming är något jag aldrig smakat och kommer nog aldrig att göra det heller, trots att alla säger att det är sååå gott;)Ha det braisch.
Kramkram

C´s sa...

Jaaa den va helt kanon kan jag säga....hoppas helgen som kommer blir lika bra....
Kramar