tisdag 21 juli 2009

SEMESTER

Hej på er!!
Ja vi har verkligen semester och det är så underbart skönt ska ni veta...vi har varit till skara och haft det hur bra som helst med våra bästa vänner....badat och solat och åkte en massa attraktioner (jag fegade ur och åkte inte den nya tranan men det gjorde barnen) tyvärr så kom inte Fredde ner till oss denna sommar....men Emelie och Patric badade för honom med kan jag säga...

I morgon väntar åland med lillebror och hans familj, det har blivit en liten tradition att åka till åland bara vi syskon och det är faktiskt jättemysigt...

Ja vad händer mer då hmm jo jag ska fixa in massa kort till er så ni får se hur vi har haft det...sen ska vi på kräftskiva till helgen och om två helger är det surströmmingsfest YIPPI och nästa vecka ska jag och barnen hitta på massa skoj men vad det blir får vi se....

Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men så kul att åka till Skara =) Det var länge sedan...
Japp i helgen är det kräftis, lite läskigt då jag bara känner ER och Nattis...
Kramkramkram

C´s sa...

Hahaha det kommer gå jättebra och vi ska ha skitkul ikväll ;D det lovar jag...ses om en stund
Kramar