tisdag 7 juli 2009

Tisadag 7/7 kl.15:05

Tjenis på er...
Happ Då är veckans 2:a arbetsdag gjord, eller det var den iof för några timmar sedan, slutade tidigt idag, blev vid 10:30...
Nya jobbet är bra, lite mycket att hålla reda på namn, nummer och antal att ha koll på, men det går bätre och bättre för var dag som går...
Kan säga som så oxå, att förra veckan var det svettigt som bara f**n, luften sirkulerar dåligt bak i skåpet på lastbilen, så dagar som i går och i dag är sköna att jobba, och det är ju inte semester ännu så det kan gärna vara lite unket väder då man jobbar, trisst för er som har semester, men solen skiner snart igen...
See nu strålar den fram igen...
Oops.. det var inte solen det var lilla älsklingen som kikae upp från sitt skrivbord... men det var lika skönt och trevligt att se henne kika fram lite...
Jajja...
Iaf... tillbaka till vädret.. det ser ut att klarna upp, så snart è det bad å sol igen...
Just det ja... jag har ju glömt att berätta att jag har cyklat från jobbet ...*ler... jaaa det är bara 1 mil, men vaa fasen jag har ju inte cyklat så långt sedan jag vet inte när...
en sak lärde jag mig iaf, man ska ta det lungt i början, faan så ont det gör då man prampat ett tag, skaver å ömmar mellan anus(jaa rövhålet) å pungen ju... nu fattar jag varför cylisterna trycker i massa vasselin innanför brallorna, men men... tog ju en paus från cyklingen idag, skyller på regnet, så vet ingen varför igentligen..'ler...
Oops... jaa nu vet ju ni oxå då... men skvallra inte för nån bara...
Ha en riktigt skön kväll i kväll nu, åsså ser ni till att ladda picknick-korgen badkläderna och det glada goda humöret, för nu har det klarnat upp ännu mer ute, blir nog bra väder i morgon igen...
Må gott å ha det bra så länge...
/Mike

Inga kommentarer: