måndag 6 juli 2009

Måndag 6/7-09

Ja då är även den helg borta *suck* men så är det väl alltid att så fort man har kul så försvinner tiden i ett naffs...

Denna helg har det varit kalas för fulla muggar...Emelie som fyller 15 år på fredag firades i lördags med massa presenter...efter presentutdelningen så åkte vi hem till lillebror där det vankades mat....det va en mysig kväll med många skratt och sent vart det också ojoj kl 01,30 hamnade vi i säng och det känns att man inte är 21 längre hua så trött jag va på söndagen men men det är klart man klarar en frostnatt eller?????

I går åkte mina små älsklingar till sin pappa för att ha lite sommarlov med honom också, så nu är det tomt och tyst i en vecka usch jag gillar inte alls när dom åker men som sagt denna gång är dom bara borta i en vecka för att sen komma hem och ha sommarlov med sin mamma i tre härliga veckor...

Nu är jag inne på min sista vecka sen är det SEMESTER som väntar och det ska bli såååå härligt, jag känner mig lite sliten men det gör nog alla så här innan man går på ledighet...
Va ska vi göra på semestern då?? jo vi åker till skara sommarland med våra underbara vänner och då ska vi ha med oss Emelie, Patric och Fredde...det va evigheter sen vi träffade fredde så det ska bli skönt att se honom igen....efter skara ska vi åka till åland med lillebror och hans familj vilket vi har som tradition bara syskonen som åker iväg med barn och respektive en hel dag det är jääätte mysigt då äter vi gott och badar (om vädret tillåter) och bara är det om något är verkligen semester faktiskt....

Nä jag har ju lite kvar denna vecka så det blir till att fara mellan dom två arbetsplatserna och se till så att det fungerar (vilket det gör)

Ta hand om er så hörs vi snart igen
Kramar i massor
Cina

1 kommentar:

Fresia sa...

Oj, ni har flera trevliga saker inplanerade, låter mysigt och det blir säkert jättetrevligt.
men jag fattar inte det där med att åka mellan två jobb. Jag har läst alla dina inlägg, (2 ggr nu) men kan inte hitta ngt om att du fått ett nytt jobb. Är det så?
Eller är det jag som inte fattar hur du jobbar eller?
kramen