fredag 3 juli 2009

Skäms på mig!!!!

Ojojoj vad jag skäms!!! nu är det EN vecka sen jag skrev *suck* förlåt förlåt....
Vad har hänt på den veckan då?? Jo det har ju varit midsommar och den firade vi hemma med Emelie och Patric i lugnan ro, det va en kanon dag med barnen helt enkelt...Jag har fyllt år jo det stämmer faktiskt att jag har blivit ett år äldre hmm hur lät det där nu då ja ja den dagen firade vi hos mamsen och papsen med bad i poolen och grillat och vänner och familj va samlade...Lillebror och hans familj har flyttat och bor nu i sitt radhus/kedjehus på venusgatan...jag har jobbat, flängt mellan stan och väsby eftersom jag nu har två ställen att styra upp under sommaren men det är bara kul...

Patric har varit på sommarkollo denna vecka och han gillade det starkt kan jag säga....inga problem alls att få upp honom tyvärr har han bränt sig lite illa på axlarna men det är tur att vi har lite kuckelemuckmediciner hemma som vi köpt i thailand så nu är det över eller bättre i alla fall...

Mike har börjat sitt nya jobb i onsdags...jättekul grattis älsklingen det är du värd....

Emelie har sommar jobbat hos sin morbror denna vecka, hon har varit barnflicka så dom kunde få komma i ordning i huset och fixa i det gamla huset...idag kommer hon äntligen hem...

Idag ska vi mysa med god mat och god dricka, det ser jag fram emot....Imorgon lördag firar vi Emelie som blir 15 år ÅHH HERREGUD VA TIDEN GÅR!!!!! JAG SOM FYLLDE 25 I LÖRDAGS HUR KAN DET KOMMA SIG ATT HON FYLLER 15???? jaa livet har sina små överraskningar...så är det någon som har förslag på vad man kan köpa till en 15 åring som har ALLT?????

Nu är det lite fix och trix här innan man får träffa mina älsklingar, hmm undra om jag ska bjuda in familjen till lillebror på mat ikväll istället??? ja det tål att tänkas på....

Kram på er och glöm inte att smörja in er ordentligt nu
//Cina

Inga kommentarer: