torsdag 18 juni 2009

Lite ledigt

Jaaa då närmar vi oss midsommar med stormsteg...så vad händer då då??? jo i morgon på midsommarafton beger vi oss till mamsen och papsen för att äta gott och premiärbada i poolen det SKA vi göra sen får det vara hur kallt som helst för bada ska vi göra ;D

Barnen kommer hem idag åhhh så jag har längtat, patric ringde mig igår och det första han sa var "hej mamma, vad gör du??" och mamma svarade "jag jobbar, vad gör du älsklingen??" då svarade lilleman "saknar dig mamma jag vill komma hem nuuu" dom kom nästan tårarna på mamma...och jag svarade "men älskling du kommer ju hem i morgon och då får vi ju 2 1/2 vecka tillsammans" och lilla putte svarade "ja det ska bli skönt att komma hem, jag saknar och längtar efter dig" åhhhh min lilla plutt är så himla gooo, så ni kan gissa att jag ska gosa med honom när han kommer hem idag...

Emelie ska ha sin (pojk)vän sovandes hos sig i midsommar, en jättegod kille så det kommer att bli en underbar helg det känner jag på mig....

Vill passa på att säga grattis till världens härligaste tjej Sabins (som också bloggar http://www.grewe.blogspot.com/) på hennes födelsedag idag...hoppas du får massa fina presenter ;)

Nä nu ska jag fixa sallad och paj till alla på jobbet så vi kan få en härligt avslutning här innan alla semestrar börjar.....
Ta nu hand om er och glöm inte bort att det finns alkoholfritt alternativ till midsommarfirandet (jag vågar dock inte chansa så jag kör det alternativet MED alkohol i)

Kramar

Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men åååå så söt han är Putte, undrar när jag får höra att mina barn saknar mig??
Härligt iaf.
TACK sötasnällagulligadu, jag har varit sååå kass på att blogga runt till andra denna vecka så jag såg detta först idag. Super tack.
Vet en till pingla som snart fyller år;)
Hoppas ni fick en fin midsommar å att det inte var allt för kallt i poolen, shit alltså...
Jag mår bra idag då jag tog dig på orden och körde en alkoholfri;)
Kraaaaaaaaaaaaaaam

Sabina sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS på födelsedagen=)
För det är ingen vanlig dag det är Cinas födelsedag, hurra hurra hurrrrrrra...
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam